Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (17)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Печеник М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Кіселичник О. І. 
Процеси самозбудження в автономних асинхронних генераторах зі змішаним самозбудженням [Електронний ресурс] / О. І. Кіселичник, С. М. Пересада, М. В. Печеник, М. В. Пушкар // Технічна електродинаміка. - 2015. - № 3. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TED_2015_3_7
Представлено аналітичні залежності для меж самозбудження трифазного автономного асинхронного генератора за змішаного збудження для схем довгого та короткого шунта. Порівняно графіки меж самозбудження за різних випадків змішаного та паралельного включення конденсаторних батарей. Показано, що використання схем змішаного самозбудження покращує властивості самозбудження та розширює межі, в яких самозбудження асинхронного генератора є можливим, але існують випадки, коли нижня межа самозбудження може звужуватися, що зменшує діапазон швидкостей, за яких можлива стійка робота генератора.
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.771 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Печеник М. В. 
Дослідження характеру зміни втрат енергії в електромеханічній системі стрічкового конвеєра під час пуску [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Л. М. Наумчук // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 2. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_2_10
Проведено дослідження розподілу енергетичних втрат в електромеханічній системі магістрального стрічкового конвеєра за варіацій часу пуску з використанням замкненої системи керування та оптимального регулятора, з точки зору енергетичної ефективності, напруги, а також за різної інтенсивності розгону і коливання навантаження на тяговому органі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.541 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Печеник М. В. 
Дослідження енергоефективних режимів роботи багатодвигунного стрічкового конвеєра [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур'ян, Л. М. Наумчук // Технічна електродинаміка. - 2016. - № 3. - С. 82-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TED_2016_3_20
Представлено математичну модель 6-ти масової електромеханічної системи, яка описує рух стрічки конвеєра з багатодвигунним електроприводом. Наведено результати досліджень втрат енергії в електродвигунах магістрального стрічкового конвеєра з розташуванням двох приводних електродвигунів у головній і одного в хвостовій частинах при ступінчатій зміні моменту навантаження. Показано характер зміни показників енергетичної ефективності в залежності від завантаження стрічки конвеєра.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.309 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Печеник М. В. 
Дослідження втрат енергії в електромеханічній системі конвеєра при плавній зміні навантаження [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Л. М. Наумчук // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. - 2015. - Вип. 2. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emezs_2015_2_10
З метою стабілізації об'ємного завантаження стрічки конвеєра запропоновано структуру замкнутої системи регулювання лінійної швидкості тягового органу у функції вантажопотоку. На підставі одержаної моделі електромеханічної системи конвеєрної установки, представленої у вигляді чотиримасової структурної схеми, наведено результати дослідження енергетичних характеристик електропривода.С целью стабилизации объемной загрузки ленты конвейера предложена структура замкнутой системы регулирования линейной скорости тягового органа в функции грузопотока. На основании полученной модели электромеханической системы конвейерной установки, представленной в виде четырехмассовой структурной схемы, приведены результаты исследования энергетических характеристик электропривода.In order to stabilize volume loading of belt conveyor proposed structure of a closed system of regulation linear velocity а pulling unit as a function of cargo flow. Based on obtained model electromechanical system pipeline installation as four-mass block diagram shows the results of the study of the electric power characteristics.Розглянуто питання забезпечення енергетичною ефективністю режимів роботи конвеєра при безперервній зміні реального вантажопотоку. Для стабілізації об'ємного завантаження тягового органу конвеєра використана схема замкнутої системи регулювання лінійної швидкості стрічки у функції вантажопотоку. Складено модель стрічки конвеєра з десятьма координатами стану, що характеризують кінематику переміщення п'яти апроксимуючих мас, та модель керованого асинхронного електропривода. Розроблено модель електромеханічної системи стрічкового конвеєра, яка надана у вигляді чотиримасової структурної схеми. Згідно з отриманими моделями, приведені дослідження енергетичних характеристик електромеханічної системи конвеєра для замкнутої системи регулювання, а саме, оцінка втрат і коефіцієнт корисної дії в електроприводі при постійній швидкості руху тягового органу й при плавній зміні навантаження, що викликане нерівномірністю надходження вантажу на конвеєр. При проведенні вказаних вище досліджень розглядалось два варіанти: з наявністю оптимального регулятора напруги, що дозволяє мінімізувати втрати, та без нього.
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.016 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Печеник М. В. 
Регулювання напруги асинхронного генератора із самозбудженням за допомогою електронного регулятора навантаження [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, В. С. Бовкунович, M. В. Пушкар // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. - 2015. - Вип. 3. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emezs_2015_3_12
Асинхронні генератори із самозбудженням набувають все більшого розповсюдження в автономних системах електропостачання. Але регулювання генерованої напруги асинхронних генераторів та визначення його статичних характеристик є задачею, яка досі базувалася лише на ітераційних підходах. Раніше було запропоновано підходи до розробки систем регулювання напруги асинхронних генераторів, які базуються на аналітичних залежностях. Розглянуто використання аналітичних залежностей для границь самозбудження та статичних характеристик напруги трифазного автономного асинхронного генератора при розробці систем регулювання його напруги на основі електронного регулятора навантаження. Надано модель системи стабілізації напруги за допомогою електронного регулятора навантаження асинхронного генератора в середовищі MATLAB. Показано, що використання аналітичних залежностей при аналізі генератора дозволяє отримати значення ємностей конденсаторів самозбудження аналітичним шляхом, що може бути широко використано на практиці при розробці подібних систем регулювання напруги асинхронного генератора.
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.786 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Печеник М. В. 
Дослідження характеру розподілу втрат під час завантаження конвеєра [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Л. М. Казьміна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2018. - № 2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2018_2_12
Показано актуальність дослідження змін енергетичних втрат в електромеханічній системі конвеєрів і в період їх завантаження до рівня об'ємної продуктивності, включаючи підвищення рівня їх енергоефективності, відповідно до аналізу вітчизняних і зарубіжних наукових і патентних джерел, пов'язаних з дослідженням режимів роботи безперервної транспортної системи з гнучким тяговим елементом. Розглянуто режим доставки вантажу на конвеєрну стрічку після досягнення його номінальної лінійної швидкості, тобто після перехідного процесу запуску конвеєра. Дослідження проводилося на основі моделі багатомоторного високопродуктивного конвеєра, в якому для зниження рівня середньої напруги гнучкого елемента в замкнутому контурі один з двигунів розміщений в хвостовій частині транспортного механізму. Беручи до уваги вимоги до проектування сучасних електроприводів, розглянуто варіант використання уніфікованих електроприводів з асинхронними електродвигунами однакової потужності. Наведено результати дослідження зміни енергії і ефективності в електромеханічній системі для двох найімовірніших варіантів завантаження стрічкового конвеєра. Розглянуто два варіанти розподілу втрат енергії, а саме: перший варіант - за відсутності регулятора напруги, який дозволяє мінімізувати втрати в електромеханічному перетворювачі, що виникають через зміни технологічних параметрів стрічкового конвеєра і другий варіант - з оптимальним регулятором напруги в структурі системи управління. Проведено відповідний аналіз розподілу втрат для обох варіантів і визначена доцільність використання закону управління енергією, оптимального для енергоефективності приводних елементів безперервних транспортних систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.818 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Бур’ян С. О. 
Розробка та дослідження оцінювача ККД насоса за допомогою нейронної мережі на базі програмованої логічної інтегральної схеми [Електронний ресурс] / С. О. Бур’ян, М. В. Печеник, Г. Ю. Землянухіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2018. - № 2. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2018_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.086 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Печеник М. В. 
Дослідження втрат енергії в електроме-ханічній системі конвеєра при регулюван-ні швидкості тягового органу [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Л. М. Наумчук // Электротехнические и компьютерные системы. - 2014. - № 15. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2014_15_36
З метою стабілізації об'ємного завантаження стрічки конвеєра запропоновано структуру замкнутої системи регулювання лінійної швидкості тягового органу у функції вантажопотоку. На підставі одержаної моделі електромеханічної системи конвеєрної установки, представленої у вигляді чотиримасової структурної схеми, наведено результати дослідження енергетичних характеристик електропривода.С целью стабилизации объемной загрузки ленты конвейера предложена структура замкнутой системы регулирования линейной скорости тягового органа в функции грузопотока. На основании полученной модели электромеханической системы конвейерной установки, представленной в виде четырехмассовой структурной схемы, приведены результаты исследования энергетических характеристик электропривода.In order to stabilize volume loading of belt conveyor proposed structure of a closed system of regulation linear velocity а pulling unit as a function of cargo flow. Based on obtained model electromechanical system pipeline installation as four-mass block diagram shows the results of the study of the electric power characteristics.Розглянуто питання забезпечення енергетичною ефективністю режимів роботи конвеєра при безперервній зміні реального вантажопотоку. Для стабілізації об'ємного завантаження тягового органу конвеєра використана схема замкнутої системи регулювання лінійної швидкості стрічки у функції вантажопотоку. Складено модель стрічки конвеєра з десятьма координатами стану, що характеризують кінематику переміщення п'яти апроксимуючих мас, та модель керованого асинхронного електропривода. Розроблено модель електромеханічної системи стрічкового конвеєра, яка надана у вигляді чотиримасової структурної схеми. Згідно з отриманими моделями, приведені дослідження енергетичних характеристик електромеханічної системи конвеєра для замкнутої системи регулювання, а саме, оцінка втрат і коефіцієнт корисної дії в електроприводі при постійній швидкості руху тягового органу й при плавній зміні навантаження, що викликане нерівномірністю надходження вантажу на конвеєр. При проведенні вказаних вище досліджень розглядалось два варіанти: з наявністю оптимального регулятора напруги, що дозволяє мінімізувати втрати, та без нього.
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.389 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Бур’ян С. О. 
Дослідження енергоефективності електро-механічної системи насосного комплексу з врахуванням плавної зміни параметрів гідромережі [Електронний ресурс] / С. О. Бур’ян, М. В. Печеник // Электротехнические и компьютерные системы. - 2014. - № 15. - С. 162-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2014_15_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бур’ян С. О. 
Дослідження роботи електромеханічної системи автоматизації послідовно з’єднаних насосних установок в пакеті SIMHYDRAULICS [Електронний ресурс] / С. О. Бур’ян, М. В. Печеник, Г. Ю. Землянухіна, А. І. Бабарова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 204. - С. 84-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_204_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.634 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Печеник М. В. 
Аналіз режимів роботи електропривода підвісної канатної дороги при використанні системи векторного керування [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, Г. Ю. Землянухіна, Д. В. Руднєв // Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України. - 2021. - Вип. 58. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PIED_2021_58_7
До систем безперервного транспорту, в тому числі й канатним конвеєрам, що призначені для переміщення людей та вантажів, пред'являються досить жорсткі вимоги щодо безпеки та енергетичної ефективності їхньої роботи. Зазвичай підвісні канатні дороги, що експлуатуються, мають нерегульований електропривод із системою плавного пуску. Серед шляхів забезпечення вказаних вимог є використання сучасних регульованих електроприводів. Розглянуто електромеханічну систему з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. На основі отриманої моделі в межах пакета прикладних програм MATLAB/Simulink проведено дослідження динамічних характеристик електропривода підвісної канатної дороги. Надано аналіз характеру розподілу динамічної похибки за швидкістю руху та втрат потужності залежно від навантаження та швидкості переміщення канатного тягового елемента транспортної системи. Наведені результати надають змогу обирати раціональні електроприводи для систем безперервного транспорту з канатними тяговими елементами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.373 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Печеник М. В. 
Аналіз характеру відпрацювання динамічної похибки за швидкістю електромеханічної системи, спричиненої штучною зміною навантаження в автоматизованому комплексі металообробки [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, С. О. Маліборський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 5. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_5_16
Сформульована мета роботи та задача дослідження особливостей використання конвеєрів з гнучким тяговим елементом в сучасних системах автоматизованої металообробки. Подано технологічну схему металообробного комплексу, який виконує операції без втручання людини. Показано актуальність використання конвеєрів в процесах, де вимагається точне відпрацювання у разі штучного переміщення вантажу. З використанням пакету прикладних програм MatLab Simulink досліджено модель електромеханічної системи конвеєра з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. Виконано дослідження статичних та динамічних характеристик транспортного конвеєра комплексу металообробки. На основі аналізу статичних та динамічних режимів роботи конвеєра, побудовано діаграму навантаження привода, проведено дослідження характеру зміни амплітуди максимальної похибки за штучного змінення статичного моменту. Зазначено, що внаслідок послідовного оброблення заготовок деталей на лінії їх вага зменшується, що зумовлює зменшення максимальної похибки за швидкістю тягового елемента. За допомогою отриманих результатів виконано дослідження поведінки системи для двох випадків - з максимальною та мінімальною продуктивністю лінії. За отриманими залежностями визначено, що система залишається стійкою за наявності високочастотної зміни штучного навантаження. Встановлено, що у випадку високої продуктивності транспортна система працює стійко, параметри її не виходять за межі встановлених вимог (максимальна динамічна похибка не перевищує 3 % від номінальної швидкості транспортного механізму), і тому використання конвеєра з векторним керуванням в автоматизованій лінії металообробки є доцільним. Отримані результати дозволили рекомендувати в проектуванні автоматизованих ліній металообробки використання стрічкових конвеєрів з векторно-керованими асинхронними електродвигунами для транспортування деталей і заготовок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.152 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Печеник М. В. 
Дослідження режимів роботи турбомеханізмів за використання каскадної схеми включення насосів [Електронний ресурс] / М. В. Печеник, С. О. Бур’ян, І. В. Худя // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 6. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_6_6
Проведено аналіз режимів роботи системи водопостачання житлового будинку, визначені принципи побудови насосних агрегатів. Розглянуто каскадну схему насосної установки з паралельним вмиканням двох відцентрових насосів половинної потужності, один з яких регульований, інший має тільки систему плавного пуску. Оскільки графік споживання води нерівномірний упродовж доби та сезону року, то виникає завдання забезпечення максимально ефективного виконання цього графіка з урахуванням коефіцієнта нерівномірності. Розроблено три типи графіків добового споживання, відповідно, для літнього, весняного та зимового періодів року. Запропонована функціональна схема електромеханічної системи двокаскадної насосної установки, яка забезпечує стабілізацію напору. Це дозволяє знизити вірогідність виникнення досить великих динамічних збурень гідравлічної мережі та виключити можливість виходу з ладу запірної арматури та розгерметизацію системи водопостачання житлового будинку. Забезпечено підтримання напору гідромережі на заданому рівні. За допомогою бібліотеки SimHydraulics пакета прикладних програм MatLab розроблено модель для дослідження динамічних та статичних режимів роботи каскадної насосної установки. Ця модель дозволяє з високою точністю врахувати характеристики елементів гідромережі (згини, діаметри та довжину трубопроводів, запірну арматуру та ін.) та отримати реальну характеристику зміни її опору в процесі регулювання продуктивності насосної системи. Проаналізовано результати дослідження рівня відпрацювання максимальної динамічної похибки по напору, спричинену зміненням рівня споживання води протягом доби та пори року. На основі результатів дослідження енергетичних характеристик електромеханічної системи насосного агрегату, з використанням системи стабілізації напору гідравлічної мережі, проаналізовано характер зміни активної і механічної потужності, визначено рівень втрат енергії в статичних режимах роботи. Визначено доцільність використання каскадної схеми насосної установки за наявності системи стабілізації тиску та моделі з урахуванням точних характеристик гідравлічної мережі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.63 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського